23948sdkhjf

Hallå...Lisa Isaksson, kategorichef på Ridderheims

Ni gör en satsning på kärlek på nätet, hur kom ni på den idén?

– Vi hörde talas om att många singlar tycker att det är svårt på Alla hjärtans dag. Vi började spinna på det ämnet tillsammans med vår reklambyrå och kom fram till att vi skulle göra något för dem med vår Pasta Amore.Vad gör ni konkret?– Vi bjuder in 40 singlar till twitter och där paras de ihop med varandra. Samtliga får hem tre enkla rätter som de kan tillaga hemma och sedan kan de kommunicera med varandra.Vad tror ni att det hela leder till?– Vi hoppas förstås att det ska leda till att de vill träffas personligen efter ett tag. För det arrangerar inte vi. Sen hoppas vi förstås att kärlek ska uppstå.Vad vinner ni?– Vi får förstås en hel del uppmärksamhet för våra produkter och sedan hoppas vi på mycket feedback om produkterna. Vi vet att folk är mycket ärligare i sina omdömen när de inte träffar oss personligen.Camilla Myrsten

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062