23948sdkhjf

”Rätt kampanjplanering avgörande”

Vem vill elda för kråkorna, undrar NielsenIQ:s vd Anna Ekström och påminner i sin krönika om vikten av rätt kampanjplanering i skiftet från avvaktande till planlagd konsumtion.  
Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.


De senaste åren har varit en berg-och-dalbana för oss konsumenter. Ekonomisk press har varit en ständig följeslagare, och klimatet förändras i snabb takt. Men nu börjar vi se ljuset i tunneln – fler hushåll förväntas få bättre ekonomi, vilket öppnar dörren för ökad konsu...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.05