23948sdkhjf

Matpriskollen: Kaffe till kanonpris i tredje största säljveckan

I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar Matpriskollens Ulf Mazur på erbjudandena under påskveckan.
Årets tredje största säljvecka för Sveriges dagligvaruhandel och vad lockade man med just den veckan?

Smakar det så kostar det. Ska man locka extra många kunder så kommer det kosta. Det krävs mycket stora rabatter på några utvalda varor, som oftast frontas på sidan 1 i bladet. Kaffe till kanonpris, och då pratar vi nästan halva priset, drog mest k...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11