23948sdkhjf

Facebook-säljets baksida – 30 procent hämtar inte bokade varor

Ica Nära Viken i Karlstad har satsat framgångsrikt på Facebook-kampanjer. Men det finns en baksida. Många hämtar inte ut sina bokade varor.
Ica Nära Viken började med Facebook-bokningar sommaren 2020. Som för många andra butiker har det varit en framgångssaga.

I dag kör butiken 5-8 bokningar i veckan, och har gått från 1 000 till 7 500 följare på Facebook.

Men den kraftiga tillväxten har fört med sig nya problem. I ett uppmärksammat inlägg på Facebook skriver handlarparet Fanny och J...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.08