23948sdkhjf

Axfoods e-handelschef: ”Otroligt svårt att sia om framtiden”

Enligt Frida Ridderstolpe, e-handelschef på Axfood, bidrar välpositionerade varumärken till bolagets framgång. – Willys går väldigt starkt, säger hon.
Axfood leder e-handelsligan men har i likhet med övriga branschen sett en nedgång i e-handeln sedan toppnoteringarna under pandemin. Mer om det kan du läsa här:

Axfoods intäktsandel från nätförsäljningen landade på 5,4 procent i kvartal fyra och bolaget är inte långt ifrån Ica mätt i absoluta tal trots en total omsättning som är mindre än häl...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.158