23948sdkhjf

Matpriskollen: Konsumenterna ännu mer pris- och kampanjfokuserade

 I veckans granskning av kedjornas kampanjer noterar Ulf Mazur på Matpriskollen kraftiga prissänkningar på storsäljare.
Titta i tabellen och se vilka låga konsumentpriser som butikerna exponerar på riktiga storsäljare! Jag förvånas därför inte av rapporterna att allt fler kollar extrapriser. Butikerna bjuder ju in till det när prisreduktioner på 50 procent inte är ovanliga.

I Matpriskollens app hade vi över 100 000 unika användare som gjorde över 500 000 besök för ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11