23948sdkhjf

Matpriskollen: Kampanjpriser flyttar konsumenter

En riktig kampanjvecka med starka erbjudanden. Så summerar Ulf Mazur på Matpriskollen kedjornas kampanjer under vecka 33.
Lidl är kedjan som ökar kampanjtrycket mest och också gör flest kampanjer och de har säkert bra koll på vad som drar kunder i dessa tider.

Matpriskollens användare gillade gurkorna hos Lidl. 3 för 20 kronor. Ica Kvantums mest tillagda erbjudande var gurka 2 för 20 kronor. Intressant att båda blir mest tillagda trots 50 procents prisskillnad. Det v...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094