23948sdkhjf

Matpriskollen: Han vet hur man maxar kampanjer

I veckans granskning av kedjornas kampanjer besöker Ulf Mazur på Matpriskollen Matarket i Strängnäs, som jobbar hårt med prisupplevelsen.
Jag åkte till Strängnäs och hälsade på Matrebellen Matarket, med handlaren Ruey-Hwa Lin i spetsen. Eller Rejvish som han också kallas.

Han har lång erfarenhet att driva butiker och jag har känt honom i över 10 år.

Han var en av de första som ville och vågade testa att köra kampanjer i Matpriskollens app. Att skapa köplust är verkligen hans expert...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.141