23948sdkhjf

Matpriskollen: Kampanjerna allt viktigare när priserna stiger

I dagens granskning av kedjornas kampanjer noterar Ulf Mazur på Matpriskollen att kampanjer på de varor som ökat kraftigt i pris blir allt mer intressanta, både för kedjorna och konsumenterna.
Som väl alla läsare förstår så går vi snabbt mot tuffa tider för Sveriges hushåll. Matpriserna har ökat med 9 miljarder kronor bara på ett år och i mars fortsätter det uppåt ännu mer. Frågan är givetvis hur och om konsumenterna kommer ändra sina inköpsbeteenden på livsmedel på grund av detta?

Att nu gå runt i butiker är alltid mycket intressant. D...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.143