23948sdkhjf

De kan bli bästa marknadschefen

Sju marknadschefer från livsmedelskedjorna tävlar om utmärkelsen Sveriges bästa marknadschef.
Det är tidningen Resumé som för elfte året i rad utser Sveriges bästa marknadschefer på en gala på Berns den 20 oktober. Utmärkelsen går till de marknadschefer som mest effektivt lyckas öka kännedomen om det egna varumärket.

I kategorin Livsmedelskedjor är dessa sju nominerade:

Mikael Ekensteen, City Gross
Björn Larsson, Coop
Anders Danielsson, Hemköp
Mats Liedholm, ICA
Caroline Forsshéll, Lidl
Niklas Nettrup, Tempo
Patrick Grabenbauer, Willys

Det delas också ut ett pris till den marknadschef som presterat bäst – alla kategorier. Senast den utmärkelsen gick till en marknadschef i dagligvarubranschen var 2009 då Ivar Fransson på Coop tog hem priset.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063