Hallå….Jonas Regnér, vd på Gooh
– Väldigt konkret beskrivet så innebär det att vi ska ha shop-in-shops i deras butiker. Det innebär att deras fastfoodkunder kan köpa sin lunch eller middag från oss. Det innebär att vi breddar vår service till deras kunder.Liknar lösningen den som finns i flera dagligvarubutiker?– Ja det gör den men vi kommer anpassa den till varje butik. Kunderna kommer definitivt att känna igen sig. Det här är ett hett pilotprojekt för oss och sedan ska vi utvärdera det. Först därefter kan vi säga hur det har gått.Blir det några nya rätter?– Ja det har vi på gång och en sådan rätt är revbensspjäll med smaker inspirerade av koreansk mat. Vi vill bredda vårt utbud och Sandys kommer inledningsvis beställa in sju olika rätter.Det har gått bra för er hittills, trots tuffa tider. Hur ser du på framtiden?– Om man börjar med att titta bakåt så ökade vi 50 procent och vi fortsätter att öka. Vi har vuxit ur vår första produktionsanläggning och öppnar vid årsskiftet 2009/2010 en ny anläggning i Järna. Vi ser att det går väldigt bra för andra fastfood-kedjor som McDonalds och Max och vi är ett bra komplement till dem. Vi ser två viktiga faktorer som gynnar oss och det är att folk har ont om tid och att suget efter bättre kvalitet ökar.Camilla Myrsten