23948sdkhjf

Kedjorna synas av tungt analysbolag – ”Utrymme för förbättring”

Nick Miles, analyschef på det brittiska analysföretaget IGD, anser att de svenska dagligvarukedjorna står sig bra i en internationell jämförelse. Men han pekar också ut områden där det finns ”utrymme för förbättring”.
Brittiska IGD, en branschorganisation som sysslar med research och utbildning, var på studiebesök i Sverige under ett par dagar i slutet av november. Organisationens analytiker var här för att både träffa kedjorna och samla in information till sina rapporter genom studiebesök i olika butiker.

Det är något organisationen gör löpande på alla de omkr...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078