23948sdkhjf

Multipriserna breder ut sig – kraftig ökning av kampanjerna

Multipriskampanjerna blir allt vanligare i butikerna. Särskilt när det gäller erbjudanden på tre eller fler av samma vara.
Multipriserbjudanden av typen ”köp 3 för” är fortfarande inte vanliga, men de ökar kraftigt, visar unik statistik från Matpriskollen.

Av företagets halvårsrapport över kedjornas kampanjaktiviteter framgår att just ”3 för”-kampanjer ökade med hela 18,3 procent under första halvåret i år, jämfört med samma period förra året. Hela 1 023 3 för-kampanj...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079