23948sdkhjf

Priset för ljus mindre än kostnaden för mörker

Efter ännu en månad med dystra besked försöker Anna Ekström i sin krönika se saker i ett längre perspektiv och återvänder till ett bevingat uttryck från grundaren Arthur C Nielsen.
För drygt 100 år sedan startade en 26-årig amerikansk man företaget som är en del av det bolag jag jobbar för sedan nästan 16 år tillbaka. 

Denna unge man lade grunden för ett helt nytt sätt att tillhandahålla datainsikter och är dessutom den som ”uppfann” begreppet marknadsandel. Fram till dess tittade man bara på hur man själv sålde me...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.157