23948sdkhjf

”Så gasar vi oss ur lågkonjunkturen”

Hur får man shoppern att känna att det är en bra affär? I grunden handlar det om att sälja mer effektivt, skriver Anna Ekström på NielsenIQ i sin krönika.
I vår dagligvarubransch har det så länge jag kan minnas talats om att slaget står i butik. Personligen så håller jag med om att syns man inte så finns man inte, och att distribution är a och o. Men självklart handlar det också om att ha rätt sortiment, rätt placering, inte gå slut i hyllan och inte minst ha rätt priserbjudande. Oavsett om det är ti...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109