23948sdkhjf

Hon har receptet för lyckad Tiktoknärvaro

Det tio personer starka sociala medier-teamet på Ica Maxi Hässleholm bestämde sig för att börja med Tiktok. Första klippet gav 40 000 visningar.  Det gäller att göra attraktiva klipp, säger Vanda Alfredsson.
– Vi funderade på hur vi kunde skapa fler möten med kunder. Vårt Instagram har 2 000-3 000 följare. Efter ett år har Tiktok-kontot 6 800 följare, säger Vanda Alfredsson, butiksmedarbetare på Ica Maxi Hässleholm.

Den snabba ökningen tror Vanda Alfredsson beror på att Tiktok är den mest populära sociala medier-appen i dag.

– På Tiktok fungerar det ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125