23948sdkhjf

Djupt rotat intresse för flygbladens erbjudanden

Anna Ekström på NielsenIQ konstaterar i sin krönika att trots "information overload" så tar sig kunderna tid att ta reda på vad butikerna erbjuder just nu.
Under min mellanstadietid hemma i Täby arbetade jag extra på helgerna med att dela ut reklam. Detta var under den tid när ”Jag mötte Lassie”-spalten i kvällstidningen var det bästa sättet – efter Hänt i Veckan förstås – att få lite stjärnglans hemma i flickrummet. Detta var också innan var och varannan brevlåda blivit prydd av en ”Ingen reklam tack...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11