Nordic Benchs senaste mätning av populariteten för kundklubbar inom handeln och rese- och besöksbranschen visar på en nedåtgående trend för dagligvaruhandeln.
Kundklubbarna rangordnas enligt Net Promoter Score, NPS, som är ett mått på kundernas lojalitet. De indelas efter sina svar i tre grupper; Promoters, Passiva och Kritiker. NPS är skillnaden ...
Mätning: Fyra av sex kundklubbar backar – Willys går om Ica
Lidl sitter stadigt på tronen medan Ica står för det största tappet. Samtidigt är Willys enda kedja om att utöka sina poäng i Nordic Benchs årliga mätning av hur nöjda kundklubbarnas medlemmar är.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration