23948sdkhjf

”Vi måste sluta kalla butiken för distributionskanal”

Det pågår i dag en rad viktiga utvecklingsprocesser i handelsledet som varumärkesleverantörerna är helt utestängda ifrån, skriver Martin Moström i sin krönika.
Aldrig förr har väl dagligvarubutiken varit i så mycket fokus som nu. Både e-handeln och pandemin har satt fokus på butiken, dess uppgift och utveckling och det sprudlar av aktivitet i handelsledet.

Vi ser lokala handlare som på alla sätt strävar efter att hitta sin unika position på den lokala marknaden. Butikerna driver rekrytering av duktig per...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.141