23948sdkhjf

Så många köp är oplanerade – går att påverka kunden

Patrik Thulin i en krönika om att hänsyn måste tas till hur de allt större volymerna online påverkar ytorna i de fysiska hyllorna.
Livsmedelsbranschen präglas av snabbrörliga produkter men konsumenternas köpbeteende har, sett över tid, förändrats i stillsam takt. Fram tills nu.

Retail Academics har tillsammans med branschorganisationen DLF genomfört en studie vi kallat Sanningens Ögonblick. Undersökningen genomfördes första gången 2014 för att sedan uppdateras 2017. Shopperns...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094