23948sdkhjf

Nytänkande krävs med kassor i kundens mobil

Lönsamma impulsvaror i livsmedelsbutikernas kassazoner omsätter miljardbelopp. Men ny teknik, kräver nytänkande kring försäljningen.
Självskanningskassor har funnits i Sverige i nästan 20 år och blir allt vanligare. Motivet är att göra butiksbesöket snabbt och enkelt för kunden. Ett annat argument är att personalen ska få mer tid för annan service och andra tjänster.

”Självservicekassor har ökat kapaciteten i kassalinjen och förbättrat kundflödet, det vill säga minskat köerna”,...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.578