23948sdkhjf

Matpriskollen: Traditionell start på årets kampanjer

Potatis, gul lök, falukorv, kyckling, och apelsiner toppar listorna i Matpriskollens granskning av kedjornas kampanjer under vecka 3.
Fattigjanuari sätter sina spår i hur kedjorna väljer varor på kampanj. Man vill underlätta för hushållen att laga billigare måltider. Ett sätt är att erbjuda emv i stället för lite dyrare leverantörsmärken. Vecka 2 och 3 i år har det varit högt tryck på emv-kampanjer i kedjornas dr-blad. På Ica och Coop når emv över 40 procent av alla kampanjer; Co...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.096