23948sdkhjf

Matexperten: Här tappar kedjorna till servicehandeln

Matexperten Lennart Wallander pekar ut en framväxande trend som innebär en stor möjlighet för dagligvarukedjorna – men där det är servicehandeln som tagit på sig ledartröjan.
Förändrade beteenden vad gäller matkonsumtion kommer att få en påverkan på dagligvaruförsäljningen. Det tror Lennart Wallander, grundare av kommunikationsbyrån Food & Friends som ger ut olika rapporter om utvecklingen av vad som händer inom livsmedel.

I en av de senaste rapporterna och i en krönika i Fri Köpenskap pekar han bland annat ut en t...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094