Tre tunga livsmedelsleverantörer gör som stora artister och drar på turné tillsammans. Coca-Cola, Kronfågel och Santa Maria, som ägs av Paulig, kommer under hösten att tillsammans anordna smakdemonstrationer i runt 200 butiker runt om i landet.
– Att köra demo är såklart kopplat med vissa kostnader. Därför är det positivt när vi är flera leverantö...
Livsmedelsjättarnas stora smaksamarbete – turnerar ihop
Santa Maria, Coca-Cola och Kronfågel har inlett ett samarbete kring butiksdemonstrationer. – Det är inte ett kortsiktigt volymlyft vi är ute efter, förklarar Peter Colliander på Paulig.
Pauligs varumärke Santa Maria ger sig ut på butiksdemoturné med Coca-Cola och Kronfågel. Foto: Paulig
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration