I en tid då tillväxten för många av produkterna i vegoavdelningen i dagligvaruhandeln stannat av är det faktiskt en produktgrupp som fortsätter att gå starkt. Tofu och tempeh, som används mycket i det asiatiska köket, har klått andra växtbaserade proteinalternativ med hästlängder de senaste åren.
Det är en trend som tofutillverkaren Nordic...
Uppstickaren rider på tofuvågen – ”Bra tillväxt”
Den positiva trenden för tofu och tempeh märks tydligt för tofuvarumärket Yipin, som sedan inträdet i dagligvaruhandeln haft en positiv utveckling varje år.
Tofutillverkaren Yipins vd Joceline Lu berättar om uppsvinget för deras produkter de senaste åren. Foto: Press
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration