23948sdkhjf

Snabbare prisändringar gör elektroniska prisetiketter mer lönsamma

En investering i digitaliserade butikshyllor betalar av sig på 18 månader. Det hävdar prismärkningsbolaget Pricer som beställt en studie av fördelarna med de egna produkterna.
Studien är genomförd av konsultbolaget Forrester som gjort djupintervjuer med representanter från tre dagligvarukedjor som använt sig utav Pricers produkter i sina butiker. Det som framkommer i studien är att elektroniska prisetiketter sparar tid för personalen och möjliggör för butikerna att prisoptimera på olika sätt.

– Problemet som många kedjo...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.077