23948sdkhjf

Butiksmiljön blir allt mer digital

Butiksmiljön blir allt mer digital. Digitala skyltar tar över mer och mer plats i butikerna, och ger större möjlighet till snabba och anpassade erbjudanden. – Något som blir mer och mer attraktivt i dagligvaruhandeln är digitala skyltar kopplade till digitala prisetiketter, säger Jacob Arwick på Shoppa.
Shoppa är en av aktörerna på marknaden för digitala skyltar, digital signage, på den svenska marknaden.

– Kopplingen till prisetiketterna har blivit allt viktigare nu i den snabba prisutvecklingen, säger Jacob Arwick.

– Formerna för hur vi kommunicerar i butik har förändrats mycket under pandemin, och butikerna satsar hårdare på digital kommunika...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079