23948sdkhjf

Tre framgångsfaktorer för framtidens butik

Butiken behöver bli mer elastisk, skriver Ica Sveriges vd Anders Svensson när han i en krönika summerar tre avgörande framgångsfaktorer för framtidens fysiska butiker.
De senaste månaderna har varit de mest omvälvande som jag har varit med om. Världen har överraskat oss alla genom att snabbt förändras och vi befinner oss i en brytningstid. Vår förmåga att ställa om, tänka nytt och anpassa oss i en ny omvärld är av yttersta vikt.

Samtidigt måste vi orka tänka långsiktigt. För att fortsatt vara i framkant i en för...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094