23948sdkhjf

”Satsa på kundmötet rätt väg att gå”

KF:s vd Marie Nygren skriver i sin krönika om avsaknaden av mänsklig beröring och tron på att mänskliga möten kommer att bli viktigare än någonsin.
Det var väl ingen av oss som skulle kunnat gissa att vi nu, ett år senare, skulle vara så påverkade och begränsade av coronapandemin som vi fortfarande är. Ingen hade väl heller kunnat ana att många av de förändrade köpbeteenden och ändrade konsumtionsvanor som corona har fört med sig verkar vara här för att stanna.

Pandemin har ställt höga krav p...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078