23948sdkhjf

Hallå...Anette Fredriksson, marknadschef på Karamellkungen

Ni inleder ett samarbete med Nordisk Film, hur kom ni på den idén?

– Vi fick kontakt med Nordisk Film och vi diskuterade vad vi skulle kunna göra tillsammans och efter ett par möten dök den här idén upp.Vad ska ni göra?– Vi ska klä om våra ställ i cirka 1500 av våra butiker med filmen som tema. Vi sätter också upp ljusskyltar i vår inredning. Vi kör också tävlingar för kunderna i butiken där de kan vinna biljetter till en speciell Twidag. Andra vinster blir biobiljetter till filmen The Twilight Saga Breaking Dawn part 1.Vad vill ni vinna med satsningen?– Vi vill förhoppningsvis öka vår försäljning men vi vill också stärka vårt varumärke och på det sättet skilja oss från våra konkurrenter. Vi tycker att film och godis hör ihop så vi hoppas på ett långt och fruktbart samarbete.Säljer ni godis på biograferna?– Nej, vi finns tyvärr inte där. SF har ju möjligheten att välja vilken leverantör som helst.Vem är det som säljer på biograferna?– Det får du fråga SF om.Camilla Myrsten

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062