Kampanjprofilens sista lärdom innan pensionen – ”Singelpris bättre”
Efter över 40 år i livsmedelsbranschen tackar snart Dan Bremler för sig – och delar med sig av sina viktigaste lärdomar.
Dan Bremler går snart i pension efter över 40 år i livsmedelsbranschen. På 1980-talet var han med om att lansera Barillapasta i Sverige. Foto: Jan Ahmadi
I början av november är det dags för Dan Bremler, som jobbar med kampanjer på Hemköp, att gå i pension. Han har en lång och gedigen erfarenhet inom dagligvarubranschen där han tillbringat de senaste 26 åren inom Axfoodkoncernen. Dessförinnan jobbade han på Ica och flera stora livsmedelsföretag där han var med om att introducera flera varor som nume...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration