23948sdkhjf

”Matbutikerna egna varumärken våra nya bästa vänner”

När ekonomin svajar är det inte bara vad vi köper som förändras, utan också hur vi köper det, konstaterar Anna Ekström och nämner emv som exempel.
Det är en turbulent tid vi lever i. Ekonomin svajar och vi konsumenter försöker hålla balansen i matbutiken. Vem hade trott att vi skulle börja se på en burk bönor med samma vördnad som en flaska fin champagne? Men här är vi i en tid där vi betalar mer för mindre, och våra köpbeteenden har förändrats snabbare än du hinner säga “inflation”.

Till at...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094