23948sdkhjf

De stärker organisationen hos Matpriskollen

Ulf Mazur rekryterar från Arla och SaaS-företaget Tacton för att skynda på utvecklingen för matprisjämförelseappen.

Matpriskollen förstärker organisationen med inte bara en business manager utan två. 

Lågkonjunkturen har ökat intresset för matprisjämförelseappen Matpriskollen som under 2023 ökade omsättningen med 23 procent till 18,5 miljoner kronor. Med Rebecka Torres som ny business manager för B2B och Alfred Johansson som ny business manager för B2C, hoppas grundaren Ulf Mazur skynda på utvecklingen ytterligare. 

”Efter ett par dagar med dom ombord, känns det som vi bara är i början på resan och vår vision att "alla ska vara kunder till Matpriskollen". Betalande eller ej!”, skriver Ulf Mazur på Linkedin.

Rebecka Torres kommer närmast från Arla där hon tillbringat åtta och ett halvt år. De senaste två åren har hon lett säljteamet för Arla Ost & Deli. Alfred Johansson har en annan typ av bakgrund. Han hämtas från SaaS-företaget Tacton där han hans titel varit global digital marketing manager. 

Två friska fläktar, enligt duons nya chef Ulf Mazur.

Artikeln är en del av vårt tema På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125