Ica Sverige permanentar den organisation som växt fram sedan Joakim Bohman i september förra året lämnade tjänsten som försäljning- och marknadsdirektör. Förändringen innebär att dagens Försäljning och Marknad delas upp i tre nya områden: Stormarknad, Mat- och närmarknad samt Kund och varumärke.
När Joakim Bohman förra året lämnade sin tjänst efte...
Trio delar på ledningsansvaret i Ica Sveriges nya organisation
Ica Sveriges nya organisation, som ska stärka stödet till handlarna, träder i kraft den 1 juli. Magnus Stadig, Joakim Bengtsson och Fredrik Kullberg ska leda var sitt sponsorområde.
Joakim Bengtsson, chef Mat- och närmarknad, Fredrik Kullberg, chef Kund- och varumärke samt Magnus Stadig, chef Stormarknad. Kollage
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration