23948sdkhjf

Sveriges bästa marknadschef: Vi jobbar med hängslen och livrem

Alla stjärnor verkar stå rätt för Fredrik Marmbrandt. Utmärkelserna radar upp sig för Sveriges bästa marknadsförare. – Jag har prickat väl de senaste två åren, säger Lidl Sveriges marknadschef.
– Det som bidragit till framgången är vårt mest framgångsrika kommunikationskoncept, ”Sån är Lidl” som sjösattes i april 2022. Vi benchar mot tidigare kampanjer, så det vet vi, säger marknadschefen en aning återhållsamt.

Han framhåller också det stora kreativa svängrummet som marknadsavdelningen fått av cheferna.

– På det sättet har våra mod...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095