23948sdkhjf

Nina Jönsson om Icas styrkebesked – ”Utrymme att etablera inom alla profiler”

Ica går fortsatt starkare än resten av marknaden – och det är fortfarande Maxi som är dragloket i butikskategorierna.
När Ica redovisade sina siffror för det andra kvartalet 2024 visade det sig att butikernas försäljning ökade med 3,9 procent. Det är en bra bit över utvecklingen för hela marknaden som landade på 2,2 procent, enligt dagligvaruindex. 

Det betyder att Icas tillväxt överstigit marknadens i snart ett år, enligt Nina Jönsson, vd för Icagruppen.&nb...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.611