23948sdkhjf

NielsenIQ:s vd – ”Gör analysen på hur försäljningen faktiskt ser ut”

För Anna Ekström har hjärtat alltid bultat extra mycket för dagligvaruhandeln och livsmedelsindustrin. Efter 16,5 år på NielsenIQ har hon sett hur branschen utvecklats och förändrats. ”Det går snabbare och snabbare”, säger hon i en intervju till Fri Köpenskap.
Sedan Anna Ekström började på NielsenIQ för 16,5 år sedan har hon haft flera olika uppgifter inom bolaget. Däremellan har hon varit föräldraledig vid tre fällen. Att hon skulle bli kvar så länge inom bolaget var inte något hon hade räknat med.

– Det bara blev så. Jag kommer från leverantörsledet i branschen och dagligvarubranschen har alltid funni...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11